خدمات به شرکت‌های بیمه

خدمات به شرکت‌های بیمه

خدمات به شرکت‌های بیمه

خدمات به شرکت‌های بیمه

خدمات به شرکت‌های بیمه

خدمات به شرکت‌های بیمه

شرکت کمک رسان ایران با اتکا, به شبکه خدماتی گسترده خود در سراسر کشور شامل 35 شعبه و شبکه قراردادی با صدها بیمارستان، درمانگاه، مراکز تشخیصی، آزمایشگاه و کلینیک‌های دندانپزشکی، شریک مورد اعتمادی برای برون‌سپاری خدمات بیمه های درمانی شرکت های بیمه به شمار می رود. شرکتهای بیمه با برون سپاری خدمات به بیمه گذاران درمانی خود از مزایای زیر برخوردار می‌گردند:

  • صرفه جوئی قابل ملاحظه در هزینه های اداری
  • استفاده از خدمات کارشناسی
  • جبران فقدان منابع داخلی سازمان و افزایش بهره وری
  • سرعت بخشیدن به ارائه خدمات خارج از دیوان سالاری رایج
  • آزادسازی منابع داخل سازمان برای تحقق هدف های اصلی سازمان
  • نظارت یکپارچه به ارائه خدمات به بیمه شدگان

تاکنون بیش از 11 شرکت از مجموع شرکت های بیمه خصوصی کشور از این خدمات استفاده نموده اند. شرکت کمک رسان در ارائه این رشته از خدمات از همراهی «مؤسسه ارزیابی درمانی کمک رسان هستی» که مؤسسه تخصصی ازریابی خسارت درمان با مجوز بیمه مرکزی است برخوردار می باشد.

Lکمک رسانی یا Assistance برای اولین بار در دهه 1960 در اشاره به صنعتی نوپا بکار گرفته شد. بنیان گذار این صنعت که بعدها به یکی از بزرگترین شرکتهای بین المللی کمک رسانی (Europ Assistance) تبدیل شدند، این فعالیت را در یک چهارچوب ساده برای خدمات به بیمه شدگان فرانسوی در طول سفر آنها به اسپانیا آغاز کردند، این بیمه شدگان علیرغم داشتن پوشش بیمه ای قادر به استفاده از مزایای آن در خارج از محل زندگی خود نبودند و بیمه نامه آنها در اسپانیا عملا ارزشی نداشت. کمک رسانی ابتدایی، خدمات مورد نیاز را در دسترس بیمه شدگان قرار میداد و هزینه آنرا از شرکت بیمه دریافت میکرد. از آن زمان تا به امروز کمک رسانی راه زیادی پیموده و به صنعتی بزرگ، بین المللی و گسترده و غیرقابل چشم پوشی در صنعت بیمه تبدیل شده است.